Obsługa techniczna
Niezwykle ważną kwestią prawidłowego funkcjonowania obiektu jest jego utrzymanie w odpowiednim stanie technicznym.
Oferta
ROKA oferuje dozór techniczny 24h przez 365 dni w roku, obsługę techniczną, konserwację bieżącą, usuwanie awarii, modernizację systemów i instalacji technicznych:
- wentylacja
- klimatyzacja
- chłodnictwo
- instalacje elektryczne
- systemy przeciwpożarowe
- urządzenia grzewcze
- kotłownie gazowe i olejowe
- instalacje wodno-kanalizacyjne
- systemy automatyki i sterowania
- obsługa obiektów w zakresie ogólnobudowlanym
Zapewniamy
Nasza firma zapewnia Kompleksową Obsługę Techniczną obiektów, urządzeń, instalacji technicznych w zakresie bieżących napraw, konserwacji, modernizacji, okresowych pomiarów ochronnych i przeglądów technicznych. Świadczymy usługi w pełnym zakresie.
Organizacja obsługi technicznej
- Dostosowanie godzin realizacji usług do potrzeb funkcjonowania obiektu, proponujemy nadzór budynku w różnych stosownie dobranych do budynku systemach:
- czterozmianowy/praca ciągła 24h/dobę
- dwuzmianowy - 16h + pogotowie techniczne 24h
- jednozmianowy - 8h + pogotowie techniczne 24h
- usuwanie awarii, wykonywanie usług na zlecenie - Wszelkie prace serwisowe wykonywane są na podstawie dokumentacji technicznej obiektu, DTR urządzeń, warunków gwarancji, wytycznych oraz zasad eksploatacji instalacji i urządzeń
- Usługi świadczone są przez doświadczonych pracowników, posiadających niezbędne świadectwa kwalifikacyjne, certyfikaty oraz przeszkolonych w zakresie BHP i ochrony środowiska
- Nadzór merytoryczny sprawowany jest przez pion techniczny naszej firmy.
- W trakcie procesu wdrażania naszych usług na obiekcie, tworzymy katalogi materiałów i części zamiennych dla poszczególnych działów technicznych danego obiektu, co ułatwia przyszłe monitorowanie, nadzór techniczny i bieżącą konserwację obiektu.
- Prowadzenie i ewidencja dokumentacji technicznej budynku, dokumentacji eksploatacyjnej – raporty, protokoły z wykonanych prac serwisowych, prowadzenie książki obiektu budowlanego.
- Opracowanie planu konserwacji i remontów, harmonogramy prac serwisu z rocznym wyprzedzeniem.
- Reprezentowanie klienta w kwestiach technicznych przed dostawcami.