Obsługa techniczna

Niezwykle ważną kwestią prawidłowego funkcjonowania obiektu jest jego utrzymanie w odpowiednim stanie technicznym.

Oferta

ROKA oferuje dozór techniczny 24h przez 365 dni w roku, obsługę techniczną, konserwację bieżącą, usuwanie awarii, modernizację systemów i instalacji technicznych:

  • wentylacja
  • klimatyzacja
  • chłodnictwo
  • instalacje elektryczne
  • systemy przeciwpożarowe
  • urządzenia grzewcze
  • kotłownie gazowe i olejowe
  • instalacje wodno-kanalizacyjne
  • systemy automatyki i sterowania
  • obsługa obiektów w zakresie ogólnobudowlanym

Zapewniamy

Nasza firma zapewnia Kompleksową Obsługę Techniczną obiektów, urządzeń, instalacji technicznych w zakresie bieżących napraw, konserwacji, modernizacji, okresowych pomiarów ochronnych i przeglądów technicznych. Świadczymy usługi w pełnym zakresie.

Organizacja obsługi technicznej

  • Dostosowanie godzin realizacji usług do potrzeb funkcjonowania obiektu, proponujemy nadzór budynku w różnych stosownie dobranych do budynku systemach:
    - czterozmianowy/praca ciągła 24h/dobę
    - dwuzmianowy - 16h + pogotowie techniczne 24h
    - jednozmianowy - 8h + pogotowie techniczne 24h
    - usuwanie awarii, wykonywanie usług na zlecenie
  • Wszelkie prace serwisowe wykonywane są na podstawie dokumentacji technicznej obiektu, DTR urządzeń, warunków gwarancji, wytycznych oraz zasad eksploatacji instalacji i urządzeń
  • Usługi świadczone są przez doświadczonych pracowników, posiadających niezbędne świadectwa kwalifikacyjne, certyfikaty oraz przeszkolonych w zakresie BHP i ochrony środowiska
  • Nadzór merytoryczny sprawowany jest przez pion techniczny naszej firmy.
  • W trakcie procesu wdrażania naszych usług na obiekcie, tworzymy katalogi materiałów i części zamiennych dla poszczególnych działów technicznych danego obiektu, co ułatwia przyszłe monitorowanie, nadzór techniczny i bieżącą konserwację obiektu.
  • Prowadzenie i ewidencja dokumentacji technicznej budynku, dokumentacji eksploatacyjnej – raporty, protokoły z wykonanych prac serwisowych, prowadzenie książki obiektu budowlanego.
  • Opracowanie planu konserwacji i remontów, harmonogramy prac serwisu z rocznym wyprzedzeniem.
  • Reprezentowanie klienta w kwestiach technicznych przed dostawcami.